Retourneren

Ben je niet tevreden over je online-aankoop? Dan kun je het product, binnen de bedenktijd, retourneren. Is het product kapot of niet compleet? Dan is er sprake van een ondeugdelijk product. Neem dan eerst contact met ons op.

Wat kun je doen, als je van de koop af wilt binnen de bedenktijd? 

Als je een product bij ons hebt besteld, heb je vanaf de dag van ontvangst 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kun je, zonder opgaaf van redenen, afzien van je koop. 

Wil je een product terugsturen, dan dien je deze retourzending online aan te melden.
• Binnen veertien dagen, nadat wij je retourzending hebben ontvangen, betalen wij je het aankoopbedrag terug. 
• Bewaar altijd het bewijs van retourzending van het product. 


Wat mag je met het product doen tijdens de bedenktijd? 


• Je moet het product kunnen beoordelen om na te gaan of je het wilt houden en je mag het proberen net zoals je dat in een winkel zou doen. Je mag ook de verpakking openmaken om het product te bekijken, als je dit maar netjes doet. 
• Je mag het product niet daadwerkelijk gaan gebruiken als je nog niet weet of je het houdt. Wij mogen een vergoeding vragen als na retourzending blijkt dat je iets met het product hebt gedaan dat niet nodig was om het te kunnen beoordelen. 


Wat kun je doen als je een ondeugdelijk product hebt ontvangen? 


Een product is ondeugdelijk als het bijvoorbeeld niet werkt, incompleet, beschadigd of kapot is. Ook als je er niet mee kunt doen wat beloofd is, is het product niet goed. Je hebt dan recht op een gratis reparatie of een nieuw product. 

Als je een ondeugdelijk product hebt ontvangen, neem dan contact met ons op, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.