Laden...
Klanttevredenheid staat bij cvtotaal voorop. Ook bij ons gaat het wel eens mis en ook dan willen we jou alsnog de beste service leveren en het probleem zo snel mogelijk oplossen. Dat jij de dupe bent van een foutje aan onze kant, dat zou namelijk niet mogen gebeuren.
Wat kun je doen om het zo snel mogelijk op te lossen:
-
De snelste oplossing is dat je ons via het contactformulier of per mail de klacht meldt. Onze klantenservice zal dan binnen 24 uur (op werkdagen) op je klacht reageren en met jou als klant kijken naar de oplossing.
-
Een ander alternatief kan via ons feedback platform "The Feedback Company". Ook hier monitoren we alle feedback en proberen jou als klant hier zo snel mogelijk verder te helpen.
Uiteraard hopen we dat we via de bovenstaande middelen jou de beste oplossing hebben geboden en dat de klacht is opgelost.
Mocht dit nou niet hebben geresulteerd in een wenselijke oplossing dan kun je het hogerop zoeken via klachtenkompas, aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.