Kenniscentrum

  1. Wie voert de groepenkast check uit?

    chevron-down chevron-up

    De gratis groepenkast is een handige manier om te controleren of je groepenkast voldoet aan de huidige normen. Als je op onze website je gegevens invult, dan nemen onze collega's van SolarConcept contact met je op.

  2. Wie voert de warmtepomp installatie uit?

    chevron-down chevron-up

    Momenteel kun je bij ons geen offerte aanvragen om je warmtepomp te installeren. Je kunt nog wel een warmtepomp bij ons aanschaffen. Zorg dat je de warmtepomp installatie door een erkend installateur laat doen.

  3. Wie voert de airco installatie uit?

    chevron-down chevron-up

    De offerte die je via ons aanvraagt, sturen we door naar onze servicepartner Energiewacht, Energiewacht West of Volta NXT. De servicepartner die de airco installatie gaat uitvoeren, is afhankelijk van je woonplaats. Onze collega's van onze servicepartner nemen na de aanvraag binnen drie werkdagen contact met je op. Alle monteurs van onze servicepartners zijn STEK-gecertificeerd en installeren jouw airco vakkundig. 

  4. Kan ik mijn bestelling afhalen?

    chevron-down chevron-up

    Voor zakelijke klanten is het mogelijk om bestellingen af te halen in Leeuwarden.

  5. Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?

    chevron-down chevron-up

    Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Probeer het dan op een andere webbrowser of verwijder je cookies. Controleer of je alles goed hebt ingevuld. Lukt het bestellen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. 

  6. Wie voert het isoleren uit?

    chevron-down chevron-up

    Onze servicepartner Nederland Isoleert zorgt voor de juiste isolatie voor je woning. Wanneer je bij ons een offerte aanvraagd, sturen wij deze door naar Nederland Isoleert. Vervolgens nemen onze collega's van onze servicepartner contact met je op voor advies en een offerte. 

     

     

  7. Wie voert de zonnepaneel installatie uit?

    chevron-down chevron-up

    De installaties van zonnepanelen worden gedaan door onze servicepartner Energiewonen. Zij nemen na je aanvraag contact met je op. 

     

  8. Kan ik achteraf betalen?

    chevron-down chevron-up

    Als zakelijke klant is het mogelijk om achteraf te betalen. Je kunt achteraf betalen tot een bestelbedrag van 25.000 euro. 

  9. Mag ik zelf een storing oplossen?

    chevron-down chevron-up

    Sommige storingen kun je zelf verhelpen. Zoek de storingscode in de handleiding van je cv-ketel op en bekijk wat het betekent. Moet het systeem ontlucht of bijgevuld worden? Dan kun je dat zelf doen. Heeft de cv-ketel bijvoorbeeld een onstekingsprobleem, dan is het verstanding om contact op te nemen met een installateur. 

  10. Waar kan ik een storing melden?

    chevron-down chevron-up

    Heb je een storing of defect? Vul dan hier het storingsformulier in. Hierdoor hebben we gelijk informatie over het product en de storing. Als je bij ons het product hebt gekocht, geef dan altijd bij ons de storing door via het storingsformulier. Het inschakelen van een externe partij zonder voorafgaande toestemming kan ervoor zorgen dat de kosten niet worden vergoed.