De installaties van zonnepanelen worden gedaan door onze servicepartner Energiewonen. Zij nemen na je aanvraag contact met je op.
De installaties van zonnepanelen worden gedaan door onze servicepartner Energiewonen. Zij nemen na je aanvraag contact met je op.
Onze servicepartner Nederland Isoleert zorgt voor de juiste isolatie voor je woning. Wanneer je bij ons een offerte aanvraagd, sturen wij deze door naar Nederland Isoleert. Vervolgens nemen onze collega's van onze servicepartner contact met je op voor advies en een offerte.
Voor zakelijke klanten is het mogelijk om bestellingen af te halen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Probeer het dan op een andere webbrowser of verwijder je cookies. Controleer of je alles goed hebt ingevuld. Lukt het bestellen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.
De gratis groepenkast is een handige manier om te controleren of je groepenkast voldoet aan de huidige normen. Als je op onze website je gegevens invult, dan nemen onze collega's van SolarConcept contact met je op.
Normaal vergoed de fabrikant de kosten, mits het binnen de garantietermijn valt en echt een defect is.
Als zakelijke klant is het mogelijk om achteraf te betalen. Je kunt achteraf betalen tot een bestelbedrag van 25.000 euro.
Sommige storingen kun je zelf verhelpen. Zoek de storingscode in de handleiding van je cv-ketel op en bekijk wat het betekent. Moet het systeem ontlucht of bijgevuld worden? Dan kun je dat zelf doen. Heeft de cv-ketel bijvoorbeeld een onstekingsprobleem, dan is het verstanding om contact op te nemen met een installateur.
Heb je een storing of defect? Vul dan hier het storingsformulier in. Hierdoor hebben we gelijk informatie over het product en de storing. Als je bij ons het product hebt gekocht, geef dan altijd bij ons de storing door via het storingsformulier. Het inschakelen van een externe partij zonder voorafgaande toestemming kan ervoor zorgen dat de kosten niet worden vergoed.
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging in de mail. Dit kan een paar minuten duren. Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst je reclame of ongewenste email. Heb je geen bevestiging? Neem dan contact met ons op.