Kenniscentrum

Lees hier meer over de betaalmogelijkheden.

  1. Waar vind ik mijn factuur?

    chevron-down chevron-up

    Je krijgt een factuur van je bestelling in je mailbox. Je kunt de factuur ook terugvinden in je Cvtotaal account. Voor zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen wij geen wijzigingen doen in de factuur. De BTW staat los aangegeven op de factuur. Heb je geen factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op. 

  2. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    chevron-down chevron-up

    De prijzen die je op de website ziet, zijn altijd inclusief BTW. 

     

    iDeal betaling: Snel en vertrouwd betalen via je eigen bank. Wanneer je de bestelling op werkdagen voor 16:00 uur (de tijd verschilt per product) met deze methode betaald, kunnen de producten binnen 24 uur bij je afgeleverd worden (tijdens werkdagen). De producten dienen dan wel voorradig te zijn en ook moet je in dit geval dan kiezen voor de snelste verzendmethode/afleverdatum. Wanneer een product onverhoopt niet binnen 24 uur leverbaar is, zullen wij je hierover berichten. Je hebt dan het recht om de order kosteloos te annuleren.

     

    iDEAL in3: Met iDEAL in3 betaal je het volledige aankoopbedrag zonder rente in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Bij het afrekenen kies je voor iDEAL in3. Hierna worden kort je gegevens gecontroleerd. Na de goedkeuring, voltooi je het eerste deel van de betaling direct bij het afronden van je bestelling. Na 30 dagen betaal je het tweede deel van het bedrag en na nog een keer 30 dagen betaal je het derde deel en dus laatste deel. Voor het tweede en derde deel van je betaling, ontvang je een betaallink waarmee je eenvoudig kan betalen. iDEAL in3 vindt de privacy en bescherming van persoonlijke gegevens erg belangrijk. In de privacy verklaring van iDEAL in3 kun je meer lezen over hoe je gegevens worden opgeslagen. Op de website van iDEAL in3 kun je ook meer informatie vinden over de consumentenvoorwaarden. Let op: iDeal in3 kan alleen gekozen worden bij bestellingen. iDeal in3 kan niet worden gekozen bij montages. 

     

    Klarna achteraf betalen: Klarna voert voor cvtotaal.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Met goedkeuring van je eigen verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Klarna website. Wanneer je kiest voor Klarna worden de administratiekosten aan de klant doorberekend op basis van een formule, namelijk 0,75 + 2,6% over het totale aankoopbedrag.

     

    Creditcard: Betalen met je Creditcard is een veilige manier om je aankoop te betalen. Je betaalt als klant achteraf via je Creditcardmaatschappij. Je kunt als klant alleen voor de optie ‘Creditcard’ bij een losse bestelling, dus niet in combinatie met montage.

     

    Stadspas: 

     

    Cadeaukaarten:

     

    Kortingscodes:

     Als er kortingscodes beschikbaar, is dat te zien op onze website. Wanneer je je inschrijft voor onze nieuwsbrief, krijg je €10,- korting. Let op: de korting is geldig bij een besteding vanaf €100,- Het kan 15 minuten duren voordat je de kortingscode in je email hebt ontvangen. 

  3. Mijn betaling is mislukt, wat nu?

    chevron-down chevron-up

     Bekijk of het geld van je bankrekening is geschreven. Is het geld niet afgeschreven, dan is de bestelling mislukt en dien je de bestelling opnieuw te plaatsen. Is het geld wel afgeschreven en heb je na 2 uren nog steeds geen orderbevestiging? Neem dan contact met ons op. 

     

  4. Wanneer kan ik mijn terugbetaling van een retour ontvangen?

    chevron-down chevron-up

    Zodra we je retourzending binnen hebben en gecontroleerd, gaan we direct voor je aan de slag. Het bedrag crediteren we binnen 14 dagen terug op je rekening. 

  5. Kan ik mijn bestelling betalen bij levering?

    chevron-down chevron-up

    Nee, betalen bij levering is helaas niet mogelijk. Alle bestellingen moeten vooraf worden betaald.

  6. Wat moet ik doen als mijn bank mijn betaling weigert?

    chevron-down chevron-up

    Controleer of er voldoende saldo beschikbaar is op je rekening en probeer het opnieuw. Als de betaling blijft mislukken, probeer dan een andere betaalmethode of neem contact op met je bank voor meer informatie.

  7. Hoe werkt de nieuwsbrief kortingscode?

    chevron-down chevron-up

    Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief, ontvang je een mail met daarin een kortingscode voor €10,- korting. Het kan maximaal 15 minuten duren voordat je de mail met de kortingscode ontvangt. De kortingscode is geldig op bestellingen vanaf €100,-. De kortingscode kun je invullen in de winkelwagen.