Kenniscentrum

Wil je je bestelling retourneren? Op deze pagina vind je alle informatie over retourneren.

  1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? 

    chevron-down chevron-up

    Wil je gebruik maken van je herroepingsrecht dan kun je jouw bestelling hier retour aanmelden. Wanneer je in dit formulier je ordernummer en e-mailadres invult kun je de producten aanmelden. Wij nemen het verzoek in behandeling en nemen contact met je op. De retourkosten hierbij zijn voor eigen rekening. Heb je jouw bestelling betaald via Klarna? Meld dan ook je bestelling via je Klarna account retour.

     

  2. Is het retourneren van artikelen gratis?

    chevron-down chevron-up

    Bij Cvtotaal kun je artikelen binnen veertien dagen na ontvangst retour melden. De retourkosten dien je zelf te betalen. 

  3. Kan ik mijn bestelling omruilen?

    chevron-down chevron-up

    Nee het is helaas niet mogelijk om je bestelling om te ruilen. Bestel je gewenste product op onze website en meld je andere bestelling retour. Gelukkig hoef je niet lang te wachten, voor de meeste producten geldt: op werkdagen voor 16:00 uur besteld, morgen in huis!

  4. Kan ik de artikelen die retour gaan bij jullie langs brengen?

    chevron-down chevron-up

    Omdat wij geen fysieke winkel hebben, is het niet mogelijk om artikelen bij ons retour te brengen. Wil je een artikel retourneren? Meld dan hier je artikel(en) aan. 

  5. Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

    chevron-down chevron-up

    We gaan direct aan de slag zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. Het bedrag crediteren we binnen 14 dagen op de rekening waarmee de order is betaald. Heb je met Klarna betaald? Dan wordt dit bijgewerkt in je Klarna overzicht. Als je jouw Klarna rekening al betaald had, wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op je rekening. 

  6. Kan ik een tweedekans product retourneren?

    chevron-down chevron-up

    Het is niet mogelijk om tweedekans producten te retourneren. Controleer dus vooraf of je product past bij wat je nodig hebt. 

  7. Wat gebeurt er als mijn retourzending wordt afgekeurd?

    chevron-down chevron-up

    Als je retour wordt afgekeurd, ontvang je hierover een bericht met uitleg. Je retour kan worden afgekeurd als het product gebruikt of beschadigd is, of als het niet binnen de retourtermijn is geretourneerd. 

  8. Zijn er extra kosten verbonden aan het retourneren van zware of grote producten?

    chevron-down chevron-up

    Ja, voor grote of zware producten, zoals radiatoren of warmtepompen, kunnen hogere retourkosten gelden vanwege de speciale transportvereisten. Deze kosten zijn voor eigen rekening en worden vermeld tijdens het retourproces.