De garantie dekt fabricage- en materiaalfouten. Onderdelen of reparaties die nodig zijn door verkeerd gebruik, slijtage of schade door externe factoren vallen niet onder de garantie.
Kenniscentrum
-
{ $refs['post1'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Wat valt onder garantie?
-
{ $refs['post2'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Wat zijn de garantie termijnen?
Onze producten hebben standaard een garantieperiode van 2 jaar, tenzij dit anders is vermeld bij het product. Voor sommige merken of producten gelden langere garantietermijnen. Dit staat duidelijk aangegeven in de productinformatie.
-
{ $refs['post3'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Wat is de garantie van mijn bestelling?
Op de producten die je bij ons koopt, geldt een wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan het geen wat je mag verwachten. Wij als verkoper zijn verantwoordelijk voor wanneer er zich binnen de garantietermijn een probleem voordoet (bijv. lekkage), kan je je tot ons wenden. Bij sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Dit doet niets af aan de wettelijke garantie.
-
{ $refs['post4'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Hoe kan ik een product aanmelden voor garantie?
Hoe je een product moet registreren voor garantie hangt af van het type product en merk. Zo kun je jouw nieuwe cv-ketel registreren deze pagina. Heb je een Itho Daalderop product? Dan kun je het product op deze pagina registreren. Orcon producten kun je op deze pagina registreren voor garantie.
-
{ $refs['post5'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Valt slijtage onder garantie?
Nee, normale slijtage als gevolg van gebruik valt niet onder de garantie. Garantie dekt fabricage- of materiaalfouten, maar niet de slijtage van onderdelen door regelmatig gebruik.
-
{ $refs['post6'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Valt schade door verkeerd gebruik onder de garantie?
Schade die is ontstaan door onjuist gebruik of installatie volgens de handleiding valt niet onder de garantie. Zorg ervoor dat je het product altijd volgens de instructies gebruikt om problemen te voorkomen
-
{ $refs['post7'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Wat gebeurt er als het product na reparatie opnieuw defect raakt?
Als hetzelfde probleem zich binnen de garantieperiode opnieuw voordoet na reparatie, kun je opnieuw aanspraak maken op garantie. In sommige gevallen kan een vervangend product worden aangeboden als het probleem niet opgelost kan worden.
-
{ $refs['post8'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Hoe kan ik een defect product die onder garantie valt melden?
Heb je een product die defect is en valt dit onder garantie? Vul dan hier het garantieformulier in.
-
{ $refs['post9'].scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'start' }); }); } else { openPost = null; }">
Hoe kan ik mijn cv-ketel registreren voor garantie?
Om de garantie op je cv-ketel te registeren, is het nodig om je serienummer te registreren.
Registreer hier je serienummer.