Kenniscentrum

  1. Hoe werkt kopen op factuur?

    chevron-down chevron-up

    Betaal eenvoudig achteraf met kopen op factuur!

    1. Login op je zakelijke account

    2. Voeg het gewenste product toe aan je winkelwagen

    3. Kies bij het afrekenen betaalmethode kopen op rekening.

    4. Betaal eenvoudig binnen 14 dagen na levering.

     

     

    Als je voor het eerst bij ons op krediet (factuur) koopt, dan voeren we een kredietcheck uit. Hierbij controleren we voor welk bedrag je verzekerd bij ons kunt kopen. We laten je altijd de mogelijkheden weten. Zakelijke klanten kunnen op krediet kopen met een standaardcheck tot €15.000,-. Het is ook mogelijk om te kopen op krediet met een uitgebreide aanvraag tot €25.000,-. De betaaltermijn is 14 dagen na levering.

  2. Hoe kan ik producten opslaan als favoriet?

    chevron-down chevron-up

    Sla je favoriete product eenvoudig op in je account.

    1. Login op je zakelijk account

    2. Ga naar het gewenste product en klik op: voeg toe aan favorieten. 

    3. Ga naar je account door op het profiel icoontje rechtsboven te klikken. 

    4. Ga naar Mijn favoriete producten. 

    5. Bestel vervolgens je favoriete product!

     

  3. Hoe kan ik een product snel opnieuw bestellen?

    chevron-down chevron-up

    Bestel je product eenvoudig opnieuw met de functie: Snel opnieuw bestellen.

    1. Login op je zakelijk account

    2. Ga naar je account

    3. Ga naar bestellingen

    4. Ga naar de bestelling die je opnieuw wilt bestellen, door op bestelling bekijken te klikken

    5. Klik vervolgens op de oranje knop ''Opnieuw bestellen''

    5. Reken je bestelling af 

     

  4. Hoe kan ik mijn eigen referentie toevoegen aan de factuur?

    chevron-down chevron-up

    Hoe werkt het? 

    1. Login op je zakelijk account

    2. Plaats het gewenste product in de winkelwagen

    3. Loop het afrekenproces door

    4. Vul bij de stap ''overzicht & betaling'' je eigen referentie toe onder het kopje referentie

    5.  Reken je bestelling af

     

  5. Hoe kan ik een zakelijk account aanmaken?

    chevron-down chevron-up

    Als je zakelijke klant wilt worden, kun je je hier aanmelden. Vervolgens maken wij een account voor je aan. Hierover ontvang je een email, zodat je je wachtwoord kan instellen. 

    Heb je al een account bij ons? Dan kun je door middel van dit formulier je account laten omzetten naar een zakelijk account. Als je account is omgezet, ontvang je een mail. 

  6. Hoe kan ik me aanmelden voor de zakelijke nieuwsbrief?

    chevron-down chevron-up

    Wil je op de hoogte worden gehouden over ontwikkelingen, nieuwe regelgevingen en producten? Als je je aanmeld om zakelijke klant te worden, kun je je ook opgeven voor de zakelijke nieuwsbrief.