Kenniscentrum

Op deze pagina vind je meer informatie over bestellen.

  1. Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

    chevron-down chevron-up

    Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging in de mail. Dit kan een paar minuten duren. Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst je reclame of ongewenste email. Heb je geen bevestiging? Neem dan contact met ons op. 

  2. Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?

    chevron-down chevron-up

    Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Probeer het dan op een andere webbrowser of verwijder je cookies. Controleer of je alles goed hebt ingevuld. Lukt het bestellen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. 

  3. Kan ik mijn bestelling afhalen?

    chevron-down chevron-up

    Voor zakelijke klanten is het mogelijk om bestellingen af te halen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.