Klantenservice

Cvtotaal
helpt je graag

Heb je vragen over de onlineshop of je bestelling? Hier hebben we de meest voorkomende vragen op een rijtje gezet, inclusief de antwoorden. Als je nog steeds een specifieke vraag hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via contactformulier of chat. Je kunt ons ook altijd WhatsAppen of bellen op 085-0163414.

De meest gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt bij Cvtotaal uitsluitend via onze webshop een bestelling plaatsen. Bij elk product tonen wij de prijs en de (verwachte) leverdatum.

Hieronder leggen we in enkele stappen het gehele bestelproces uit.

 

Stap 1: Wanneer je het gewenste product hebt gevonden klik je op ‘in winkelwagen’ of kun je een offerte aanvragen inclusief installatie (in geval bij bestellingen met een cv-ketel, warmtepompen of airco). Ook kun je op de productpagina de gewenste hoeveelheid invullen. 

 

Stap 2: Je krijgt nu een pop-up te zien met daarin de producten die je in je winkelwagen zet. Bij sommige producten worden er ook andere producten getoond die gerelateerd zijn aan het product of de aansluiting hiervan. Klik daarna op ‘verder met winkelen’ of op ‘bekijk winkelwagen’.

Klik daarna op ‘verder met winkelen’ om verder te gaan met winkelen of kies voor ‘bekijk winkelwagen’ om verder te gaan met je bestelling.

 

Stap 3: Nu kom je in de winkelwagen. Controleer hier of je bestelling klopt. Niet alle producten zijn altijd voorradig. Kijk dus goed of het product wat je wil bestellen op voorraad is. Ook kun je het aantal aanpassen of gerelateerde producten toevoegen. Mocht je een kortingscode hebben, dan kun je deze hier ook invullen. Heb je de bestelling gecontroleerd, klik dan op ‘doorgaan met bestellen’. Je komt dan in het afrekenproces. 

 

Stap 4: In het afrekenproces vragen we je om je NAW-gegevens in te vullen. Op basis van jouw postcode en huisnummer, wordt je adres automatisch opgehaald. Meestal zijn het bezorg- en factuuradres hetzelfde, als dit niet het geval is, kun je onderaan de pagina ‘een ander factuuradres’ aanvinken. Alles ingevuld? Klik dan op ‘Verder naar verzendmethode’. 

 

Stap 5: Kies hier je verzendmethode. Op deze pagina kun je ook de gewenste leverdatum aangeven. Klik daarna op de knop ‘Verder naar overzicht en betaling’.

 

Stap 6: Op deze pagina krijg je een overzicht te zien van je gegevens, verzendmethode en winkelwagen. Controleer alle gegevens goed. Kies daarna de gewenste betaalmethode. 

Na het controleren van jouw gegevens en het kiezen van de gewenste betaalmethode hoef je alleen nog de algemene voorwaarden te accepteren en kun je doorklikken om je bestelling af te ronden.

Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail op het door jou ingevulde e-mailadres.

Kan ik een bestelling afhalen?

Het afhalen van een bestelling is helaas niet mogelijk. Wanneer je op werkdagen vóór 16:00 uur een bestelling plaatst, wordt deze de volgende werkdag thuisbezorgd. Let op! De producten moeten dan wel voorradig zijn en voor sommige producten verschilt de tijd voor wanneer je een product moet bestellen, om deze de volgende werkdag in huis te hebben. Dit staat vermeld op de productpagina.

Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling?

Wil je een order annuleren of wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan middels het contactformulier.

Waar vind ik een kortingscode?

Kortingscodes zijn te vinden in onze webshop. Deze worden aangegeven bij de lopende actie. Deze zijn in te voeren in je winkelwagen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

De prijzen die getoond worden op onze website zijn altijd inclusief BTW.

Cvtotaal biedt je de volgende betaalmogelijkheden:

 

iDeal betaling: Snel en vertrouwd betalen via je eigen bank. Wanneer je de bestelling op werkdagen voor 16:00 uur (de tijd verschilt per product) met deze methode betaald, kunnen de producten binnen 24 uur bij je afgeleverd worden (tijdens werkdagen). De producten dienen dan wel voorradig te zijn en ook moet je in dit geval dan kiezen voor de snelste verzendmethode/afleverdatum. Wanneer een product onverhoopt niet binnen 24 uur leverbaar is, zullen wij je hierover berichten. Je hebt dan het recht om de order kosteloos te annuleren.

 

Klarna achteraf betalen: Klarna voert voor cvtotaal.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Met goedkeuring van je eigen verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Klarna website. Wanneer je kiest voor Klarna worden de administratiekosten aan de klant doorberekend op basis van een formule, namelijk 0,75 + 2,6% over het totale aankoopbedrag.

 

Creditcard: Betalen met je Creditcard is een veilige manier om je aankoop te betalen. Je betaalt als klant achteraf via je Creditcardmaatschappij. Je kunt als klant alleen voor de optie ‘Creditcard’ bij een losse bestelling, dus niet in combinatie met montage.

Waar vind ik mijn factuur?

De facturen van je bestellingen kun je terug vinden in je Cvtotaal account en/of in je mailbox waarmee je je order geplaatst hebt.

Voor zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen wij geen wijzigingen doen in de factuur.

De BTW staat los aangegeven op de factuur.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

We gaan direct aan de slag zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. Het bedrag crediteren we binnen 14 dagen op de rekening waarmee de order is betaald.

De betaling is mislukt, en nu?

Als het geld niet is afgeschreven dan is de bestelling mislukt, dan moet je de bestelling opnieuw doen.

AIs het geld wel is afgeschreven, maar heb je na 2 uren nog steeds geen orderbevestiging neem dan contact met ons op.

Waarom klopt de betaalstatus niet? Het kan zijn dat deze nog niet door is gekomen op onze website. Het kan een tijdje duren totdat dit gebeurd is. Controleer of het geld van je rekening is afgeschreven.

Is er een extra service voor zakelijke klanten?

Wij als Cvtotaal bieden al onze producten aan tegen een scherpe prijs. We geven hierin geen extra korting voor zakelijke klanten.

Wij bieden geen (extra) service voor zakelijke klanten, onze webshop is er voor particulieren. Natuurlijk kun je altijd bij ons particulier bestellen als bedrijf.

Op al onze facturen worden de BTW prijzen vermeld.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Geef onder vermelding van jouw ordernummer door welk adres je wenst. Wanneer de order al is verstuurd kunnen wij deze wijziging niet meer doorvoeren.

Staat je vraag er niet tussen?

Onze klantenservice helpt je graag

Contactformulier

Binnen één werkdag antwoord.

Storing of defect? Gebruik het storingsformulier om direct de juiste hulp te krijgen!

Retour of garantie? Gebruik het retourformulier zodat wij meteen de juiste gegevens hebben!

Whatsapp

Vraag over je bestelling of de bezorging?

App ons je ordernummer! Tijdens kantoortijden binnen één uur antwoord!

's Avonds een vraag over je pakketje? 's Ochtends voor 10 uur antwoord op de app. Beloofd.

Telefoon

Vragen over producten, offertes en installaties?

Om je sneller te kunnen helpen met garanties, retouren, storingen en bestellingen, vragen we je om het contactformulier of Whatsapp te gebruiken.

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09:30 en 12:00 en van 13:30 tot 16:30